Muzik One: słuchawki Bluetooth dla fanów Spotify, Twittera i Facebooka

Kolejny startup zaprezentował swój innowacyjny produkt, tym razem słuchawki przyjazne mediom społecznościowym. Cechuje je także długi czas pracy na baterii oraz programowalne przyciski. Czy to wystarczy aby odnieść sukces?

  1. Z jakich materiałów wykonano Muzik One?
  2. Czy wytłumiają hałas z otoczenia?
  3. Jak długo pracują na baterii?
  4. Czy ułatwiają korzystanie z Facebooka i Twittera?

Wyjątkowy produkt o atrakcyjnej stylistyce

Na początku roku media obiegła informacja o inwestycji Twittera w startup tworzący słuchawki. Już wówczas można się było spodziewać związku między oba produktami, a dziś możemy już nabyć Muzik One. Nowe słuchawki Bluetooth są według producenta najbardziej skomunikowanymi z mediami społecznościowymi na świecie.

Nie sposób odmówić im prestiżowego wyglądu, co osiągnięto dzięki połączeniu syntetycznej skóry oraz aluminium klasy lotniczej. Gabaryty wynoszą 20,3 × 20,3 × 5,1 cm, przy czym w razie potrzeby słuchawki możemy złożyć. Waga 233 g jest całkiem spora, a rekompensować to mają dwa zestawy nauszników. Producent oferuje trzy wersje kolorystyczne: czarną, biało – srebrną oraz biało – złotą.

Długi czas pracy i uproszczona obsługa

Wysoką jakość odtwarzania dźwięku mają zapewnić 40 mm przetworniki, zapewniające dźwięk w paśmie 20 – 20000 Hz. Zasięg bluetooth wynosi 15 metrów, a bateria ma wystarczyć na 30 godzin odtwarzania. Pasywne wytłumianie hałasu ma zapewnić lepszą jakość muzyki lub prowadzonej rozmowy — dwa wbudowane mikrofony umożliwiają odebranie połączenia.

Słuchawkami sterujemy touchpadem na jednej i czterema przyciskami na drugiej słuchawce. Przy pomocy aplikacji Muzik Connect możemy przypisać im funkcje z dużego wachlarza wyboru, m.in. udostępnienie słuchanego utworu na Facebooku / Twitterze, uruchomienie aplikacji czy zapisanie utworu. Touchpadem kontrolujemy głośność, przełączamy nagrania lub wydajemy polecenie Siri.

Unikalność nie musi przełożyć się na popularność

Muzik One rzeczywiście są jedyne w swoim rodzaju, a ich obecność pozwoli przekonać się na ile lukratywną niszę odnalazły. Z jednej strony prezentują poprawną jakość odtwarzania i naprawdę ekskluzywny design, z drugiej – w cenie 299,99 dol można znaleźć produkty o znacznie lepszej charakterystyce dźwięku.

Zobacz również: Pierwsze wrażenia: Galaxy Gear

Zadecyduje więc słabość użytkowników do łatwego dzielenia się muzyką w sieci. Niestety już na starcie część z nich musi wykazać się cierpliwością: o ile Muzik One są już w sprzedaży, dedykowana im aplikacja została wydana jedynie na iOS. Wersja na Androida ma pojawić się wkrótce.

Źródło: materiały prasowe, Musik Connect

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Technologie:

25 najdziwniejszych gitar [cz. 2] AMD Trinity – nowe APU na horyzoncie. O ile są szybsze? FOXCONN Blood RAGE! Sony A300 i A350 – nowe lustrzanki systemu Alfa Zobacz rzeczywistej wielkości świetlny motocykl z filmu "Tron" Żarówki zastąpią sieci Wi-Fi? Packard Bell iMax mini - coraz więcej ION'a Dziwaczne i fajne japońskie automaty [wideo] Jak Niemcy poprawiają wizerunek swoich hydraulików? Sweterek Mario Bros, tylko dla nerdów? FMV F/A50 - prawie jak Apple Kolejny japoński akcent ze świata komputerowej mody

Popularne w tym tygodniu:

Radio "odżyło" dzięki koronawirusowi. Nawet w Polsce zmieniły się nawyki radiosłuchaczy PlayStation 5. Tak nową konsolę Sony wyobrażają sobie fani Koronawirus. Xiaomi pomaga w walce z COVID-19. Polska dostała maseczki i elektroniczne termometry HBO Go. Dlaczego mamy fake newsy? Dokument "Postprawda: dezinformacja i koszt fake newsów" niemal całą winę zrzuca na Trumpa TikTok dalej będzie miejscem dla młodych. Andrzej Duda tego nie zmieni